mojeID

baner 960x400 mojeid

 

Bank Spółdzielczy w Łukowie uruchamia usługę mojeID. Dzięki tej usłudze Klienci będą mogli potwierdzać swoją tożsamość logując się w Bankowości Internetowej naszego Banku, zyskując szybki i łatwy dostęp do usług e-administracyjnych i komercyjnych przez internet.

 

Bank wprowadza usługę mojeID we współpracy z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A. świadczoną przez  Krajową Izbę Rozliczeniową S.A., dzięki której nie jest konieczna osobista obecność w urzędach czy firmach,  placówkach medycznych, itd. by podpisać różne dokumenty, w tym umowy. Jest to ułatwienie, które pozwala w bezpieczny sposób weryfikować dane osobowe, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

 

Trend związany z cyfryzacją procesów i rozwojem usług zdalnych, dostrzegany od dłuższego czasu, ostatnio znacząco się nasilający. Rozwiązania, które uruchamia BPS S.A szczególnie teraz są doceniane przez rynek, bo optymalnie adresują potrzeby naszych partnerów biznesowych i odpowiadają ich oczekiwaniom. Udostępnienie usługi mojeID przez Bank – jest posunięciem otwierającym nowy obszar budowania przewagi konkurencyjnej w obrębie rynku lokalnego.

 

Wierzymy, że uruchomiona usługa wpłynie na upowszechnienie wykorzystania mojeID. 

 

mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS. Uruchamiamy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Można powiedzieć, że Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

 

Czym jest mojeID?

mojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację Twoich danych za pomocą bankowości internetowej. Zawsze zobaczysz co i komu przekazujesz. Przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji. Dzięki mojeID korzystasz wygodnie z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

 

mojeID w pytaniach i odpowiedziach

 

Co to jest mojeID?

mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.

 

Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.

  

Jaką mam korzyść z używania mojeID?

Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

 

Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.

 

Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.

 

 

Bank wprowadza usługę mojeID we współpracy z Bankiem Polskiej Spółdzielczości S.A. świadczoną przez  Krajową Izbę Rozliczeniową S.A., dzięki której nie jest konieczna osobista obecność w urzędach czy firmach,  placówkach medycznych, itd. by podpisać różne dokumenty, w tym umowy. Jest to ułatwienie, które pozwala w bezpieczny sposób weryfikować dane osobowe, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

 

Regulamin mojeID >>>kliknij aby pobrać<<<

 

BS w Łukowie oświadcza, że materiały publikowane na stronie Internetowej mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej Banku w rozumieniu przepisów prawa cywilnego.

INTERNET BANKING
logowanie

 

informacja autopromocja www

 

Internet Banking

bankowosc

 

Zaloguj się do swojego rachunku:

 

Internet Banking - logowanie

 

Internet Banking - informacje

 

Visa payWave

paywave

baner-wsparcie-dla-klientow-i-format 300x600

IB Mobilny

Internet Banking Mobilny

„Drogi Użytkowniku. Nasza strona www przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji przechowywanej w Twoim urządzeniu obsługującym przeglądarkę internetową. Informacje przechowywane są w celu tworzenia statystycznej informacji o odwiedzinach stron oraz dla potrzeb przechowywania dla użytkownika danych niezbędnych do logowania. Możesz wyrazić na to zgodę lub nie korzystając z mechanizmów dostarczanych Ci przez Twoją przeglądarkę zezwalając lub blokując tworzenie plików Cookies. Jednakże wprowadzenie blokady uniemożliwi Ci korzystanie z Internet Bankingu. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce Polityka Cookies.

Akceptuję używanie plików Coockies