Ograniczenie dostępu do niektórych usług bankowych

Szanowni Klienci,
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br
., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

Termin  Funkcjonalność / usługa  Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?
W sobotę 22.06
w godzinach 06.00-12.00
Moje ID Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości
wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np.
załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty
lekarskiej, itp.
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio
cyfrowego kodu
Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w
bankomatach
Przez cały weekend
od 21.06, godz. 17.00 do
24.06, godz. 6.00
BLIK – przelewy na telefon  Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
Przelewy Elixir Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów
natychmiastowych (Express Elixir)
Transakcje walutowe Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych,
sprawdzania kursów walut.
Wnioskowanie o świadczenia socjalne
realizowane za pośrednictwem platformy
Eximee
• Zablokowanie możliwości składania wniosków o
świadczenie Rodzina 800+, 300+

 

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.
Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.


Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.