Aplikacja mobilna Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankwości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich intergralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne z standardem Google dla systemu Android. Dzięki temu użytkownicy wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Udało nam się przy tym zachować nowoczesny wygląd aplikacji, stworzonej specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej.
Proponowana aplikacja pozwoli klientom korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem. Dzięki nowym funkcjom banki w stanie zaoferować klientom unikalne możliwości podczas korzystania z bankowości internetowej. Aplikacja umożliwia między innymi obsługę rachunków bankowych, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.
Pierwszoplanowe funkcje aplikacji Nasz Bank
- swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
- wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
- weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
- lista rachunków, lokat, salda, informacje,
- lista kredytów, opis, harmonogramy spłat
- historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
- przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, sm@rt wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty),
- przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
- smartKARTA (wypłaty z bankomatu bez kart),
- logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
- wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
- mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny).
Autoryzacja mobilna
Aplikacja Nasz Bank, jako element systemów bankowości internetowej, może służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemah. Autoryzacja mobilna zastępuje jednorazowe hasła wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie.
Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.
Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH, które nie generują kosztów dla banku klienta. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.
SmartKARTA
SmartKARTA w Aplikacji mobilnej Nasz Bank pozwala klientom szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach banku spółdzielczego. Dzięki funkcji smartKARTA można wypłacać gotówkę z bankomatu bez użycia klawiatury (bez dotykania bankomatu). Transakcję wypłaty gotówki klient zleca w aplikacjim i potwierdza w Aplikacji mobilnej Nasz Bank po zeskanowaniu specjalnego kodu QR z ekanu bankomatu.
Zobacz stronę www.smartKARTA.pl>