Aktualności

Uruchomienie nowej Placówki Banku w Lublinie

Zmieniamy się dla Państwa

Już wkrótce uruchomienie nowej Placówki Banku,

Oddziału w Lublinie ul. Wojciechowska 5

 

Szanowni Klienci

Z wielką przyjemnością informujemy, że dbając o nieustanne rozwijanie oferty produktowej, powstawania nowych Placówek, z zachowaniem bezpieczeństwa świadczonych usług, zmieniamy się dla Państwa !!!

Już niedługo zobaczycie Państwo naszą nową Placówkę, która będzie w pełni przygotowana do świadczenia kompleksowej obsługi Klienta w pełnym zakresie usług bankowych dla Klientów Indywidualnych oraz Instytucjonalnych

Już dziś, serdecznie zapraszamy do zaplanowania wizyty w dniu uruchomienia Placówki Banku w nowej lokalizacji – o czym poinformujemy.

Jesteśmy przekonani, że profesjonalna obsługa połączona z komfortowym, nowoczesnym wnętrzem przyczyni się do Państwa satysfakcji z wizyty w Oddziale Banku.

 

oddzial lublin wejscie DSC03315

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY ZAKOŃCZENIA ROKU 2024

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY ZAKOŃCZENIA ROKU 2024

 

31 grudnia 2024 r. (wtorek) - ostatni dzień operacyjny w 2024r.:

  • obsługa Klienta, w tym obsługa kasowa od 8:00 do 15:00
    zlecenia z rachunków bankowych (przelewy ELIXIR) złożone przez Klientów w Banku:
    - do godz. 12:00 - zostaną zrealizowane w dniu 31 grudnia 2024r,
    - po godz. 12:00 - zostaną rozliczone w dniu 2 stycznia 2025r.
  • zlecenia wewnętrzne złożone przez Klientów w Banku będą realizowane do godz. 14:45
  • zlecenia z rachunków bankowych (SORBNET) mogą być składane do godziny 14:00
  • płatności natychmiastowe (Expres ELIXIR) nie będą dostępne od godziny 20:00 dnia 31 grudnia 2024r. do godziny 24:00 dnia 1 stycznia 2025r.
  • płatności na telefon (P2P), ze względu na niedostępność usługi Express Elixir, nie będą realizowane
  • płatności BLIK będą realizowane w trybie zwykłym
  • płatności kartą będą realizowane w trybie zwykłym

 

UWAGA !!!

Szanowni Klienci

W dniu 1 stycznia 2025r. ze względu na prace związane z zakończeniem roku wszystkie bankomaty/wpłatomaty
Banku Spółdzielczego w Łukowie będą nieczynne.
1 stycznia 2025r. wystąpi przerwa w dostępie do usług bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej Nasz Bank. Płatności kartą będą realizowane w trybie zwykłym.
Prosimy o wcześniejsze zaopatrzenie się w gotówkę.

 

Za utrudnienia przepraszamy

Zarząd BS