Aktualności

Aplikacja płatnicza POSapp

Aplikacja płatnicza POSapp – jest rozwiązaniem typu SoftPOS. Dzięki POSapp smartfon lub tablet może służyć jako terminal płatniczy umożliwiając przyjmowanie płatności za pośrednictwem zbliżeniowych kart płatniczych Visa i Mastercard oraz systemów płatności mobilnych opartych na cyfrowym portfelu Apple Pay i Google Pay.
Planet Pay POSapp to idealne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw, dla których mobilność jest istotnym elementem działania.
Aplikacja umożliwi przyjmowanie płatności zbliżeniowych bez konieczności stosowania dodatkowych urządzeń płatniczych. Instalacja aplikacji na telefonie lub tablecie pozwoli mieć terminal płatniczy zawsze przy sobie, dodatkowo zmniejszy kolejki przy płatnościach oraz podwyższy standard obsługi Klienta.
Skontaktuj się z placówką Banku Spółdzielczego bądź skorzystaj z formularza zgłoszeniowego Planet Pay dostępnego na stronie www.planetpay.pl podając w informacjach dodatkowych nazwę Banku Spółdzielczego, w którym konto firmowe posiadasz. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h.
Podpisz elektronicznie umowę, a następnie pobierz aplikację Planet Pay POSapp z Sklepu Google Play.
Aktywuj aplikację. W tym celu zaloguj się do Portalu Akceptanta (eBOK), pobierz kod do aktywacji i gotowe!
 
softpos banner 800x600 fb

TERMINALE PŁATNICZE PLANET PAY

TERMINALE PŁATNICZE PLANET PAY

Planet Pay to nowoczesna sieć terminali płatniczych oferująca kompleksowe rozwiązania, które mogą poszerzyć Twój biznes o płatności bezgotówkowe.

NIE KORZYSTAŁEŚ NIGDY Z TERMINALA PŁATNICZEGO?

Skorzystaj z Programu Polska Bezgotówkowa a otrzymasz terminal nawet
do 12 miesięcy bez opłat za dzierżawę i brak prowizji do obrotu 42 000 zł.

POSIADAŁEŚ LUB POSIADASZ TERMINAL PŁATNICZY?

Poznaj i porównaj atrakcyjną ofertę Planet Pay dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb. Pomożemy Ci przy przeniesieniu terminala.

DLACZEGO WARTO ROZPOCZĄĆ WSPÓŁPRACĘ Z PLANET PAY?

  • pracownik Planet Pay przedstawi ofertę w dogodnym dla Ciebie czasie
  • umowę możesz podpisać w wybrany przez Ciebie sposób:
    elektronicznie lub osobiście w dniu instalacji terminala
  • jasne warunki współpracy - brak ukrytych kosztów
  • jedna stawka prowizyjna dla wszystkich rodzajów kart
  • nowoczesna platforma sprzętowa
  • dodatkowe funkcjonalności za 0 zł (m.in. BLIK, DCC, twoje logo na wydruku, cash back, doładowania GSM, integracje z kasami fiskalnymi)
  • szybkie księgowanie środków na koncie do 24h
  • dostępne Contact Center 24h
  • bezpłatny serwis urządzenia
  • szybki czas instalacji terminala do 48h

POZNAJ OFERTĘ PLANET PAY
Złóż zapytanie o terminal online TUTAJ lub zapytaj doradcę w Banku.

terminale 

VISA Mobile

Szanowni Klienci! Usługa VISA Mobile już dostępna w Banku Spółdzielczym w Łukowie!

Visa Mobile jest dostępna dla klientów wszystkich Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS i banku BPS – i to tuż po jej debiucie na polskim rynku!

Jeśli nie lubisz wpisywać w sklepach online i na platformach zakupowych numerów karty płatniczej, to rozwiązanie jest właśnie dla Ciebie! Teraz możesz płacić numerem telefonu 📱

Zmiana oprocentowanie produktów depozytowych

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca 2022 roku zmianie uległa Tabela oprocentowania produktów depozytowych prowadzonych dla Klientów indywidualnych w Banku Spółdzielczym w Łukowie.

Oprocentowanie lokat terminowych - klient indywidualny i klient instytucjonalny.

   LOKATY STANDARDOWE LOKATY INTERNETOWE
 1 M-C  1,00 % 1,20 % 
 2 M-C  1,00 %
 3 M-C  2,50 % 2,70 % 
 6 M-C  3,00 % 3,20 % 
 12 M-C  4,00 % 4,20 % 
 24 M-C  4,50 %
 36 M-C  4,50 %

 

LOKATA RENTIERSKA (dla klienta indywidualnego)
 12 M-C 0,45 %
 24 M-C 0,85 %
 36 M-C 1,05 %

 

SYSTEMATYCZNA LOKATA DLA MAŁOLATA (dla klienta indywidualnego)
12 M-CY 4,50 %

 

Interfejs kartowy

Szanowni Klienci!

Bank Spółdzielczy w  Łukowie z przyjemnością informuje, że został uruchomiony Interfejs kartowy czyli obsługa kart przez Internet Banking.
Po zalogowaniu do Internet Bankingu i przejściu do menu "Karty" Klient zobaczy wszystkie karty jakie posiada:

screen karty

(przykładowa grafika)

Od teraz Klient może skorzystać z następujących możliwości:

- przeglądu historii operacji oraz aktualnych blokad;
- samodzielnej zmiany limitu: KWOTOWY DLA E-COMMERCE, KWOTOWY DLA TRANSAKCJI SPRZEDAŻY, KWOTOWY DLA WYPŁAT GOTÓWKI W BANKOMACIE;
- zablokowania karty (np. z powodu zagubienia).

Serdecznie zapraszamy Państwa do korzystania z nowej funkcjonalności naszego systemu bankowego!

Zarząd Banku

Ta strona używa plików cookies.
Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.