Aktualności

Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi

W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z  odrzuceniem płatności przez bank z / do ww. krajów.  

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z zapowiedziami, sankcje nakładane przez Unię Europejską, Stany Zjednoczone, inne organizacje międzynarodowe oraz przez poszczególne kraje, w zależności od rozwoju sytuacji, mogą podlegać dalszym rozszerzeniom.

Przykłady sankcji znajdą Państwo m.in. tutaj: https://www.sanctionsmap.eu/#/main

Bank Spółdzielczy w Łukowie dołącza do akcji pomocowej dla Ukrainy uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego

Wojna, która toczy się u naszych ukraińskich sąsiadów, wywołuje w nas chęć niesienia pomocy. Prawie każdy z nas zna kogoś z Ukrainy. Dlatego w tym szczególnym czasie nie chcemy pozostawać obojętni.

Razem dla Ukrainy

Nasz Bank dołącza do akcji pomocowej uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK)
i BLIK.

W imieniu Narodowego Banku Ukrainy (NBU) BGK otworzył specjalne konto, z którego środki trafią bezpośrednio do Narodowego Banku Ukrainy i zostaną przeznaczone na działania najpotrzebniejsze
w miejscach bezpośrednio dotkniętych wojną.

Konto jest ogólnodostępne, każdy może dokonać wpłaty. Możecie Państwo dzielić się numerem konta
z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi. Aby jeszcze bardziej ułatwić pomoc, w najbliższych dniach BLIK uruchomi możliwość wpłat na to konto także poprzez system BLIK.

 

Jak wpłacić pieniądze?

Środki należy wpłacać na numer rachunku: 91 1130 0007 0080 2394 3520 0002

Tytuł przelewu: Wsparcie dla Ukrainy

Odbiorca przelewu: Narodowy Bank Ukrainy

Wpłat na konto należy dokonywać w złotych polskich.

Każdy gest pomocy jest teraz ważny. Pamiętajmy o naszych sąsiadach!

Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę.

Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę.

W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

 Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy

Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez sztaby koordynujące cyberbezpieczeństwo oraz ciągłość pracy naszego banku.

 Uważaj na oszustów

Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.

  • Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku.
  • Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.
  • Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa.
  • Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.

 Wypłaty gotówki

Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy banku, a szczególnie służby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo, na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów
i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS.

Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki:

https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2022/25022022.html

Informacja dla Klientów Oddziału Banku w Kocku

Szanowni Klienci!


W związku z wykrytym błędem skutkującym brakiem skutecznego obciążenia rachunków Klientów Oddziału Banku w Kocku, którzy wykonali transakcje kartami płatniczymi (płatności w sklepach, wypłaty z bankomatu lub dokonali innych płatności) w dniach: 22 października 2021, 24 października 2021, 25 października 2021, 26 października 2021, 3 listopada 2021 , 4 listopada 2021 lub 5 listopada 2021 roku

Bank Spółdzielczy w Łukowie uprzejmie informuje, że zaległe niepobrane obciążenia po stronie „winien”, wynikające z blokad operacji kartowych, zostały zaksięgowane na rachunkach tychże Klientów w dniu 23 lutego 2022 roku.

Operacja zaksięgowania zaległych blokad kartowych jest zgodna z wykonanymi operacjami Klientów w wyżej wymienionych terminach.

 

Za zaistniałą sytuację bardzo Państwa przepraszamy.

Zarząd

Banku Spółdzielczego w Łukowie.

Harmonogram Zebrań Grup Członkowskich w 2022r.

Harmonogram Zebrań Grup Członkowskich w 2022r.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Łukowie zawiadamia Członków Banku, mieszkańców:

 

  • Miasta, Gminy Łuków i innych miejscowości (spoza Miasta i Gminy Łuków, Miasta i Gminy Stoczek Łukowski, Miasta/Gminy Kock i Gminy Jeziorzany, Gminy Stanin)                  
  • Miasta, Gminy Kock i Jeziorzany
  • Miasta, Gminy Stoczek Łukowski
  • Gminy Stanin

 

że w dniach od 21 do 24 lutego 2022r. odbędą się Zebrania Sprawozdawczo - Wyborcze Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego w Łukowie

Ta strona używa plików cookies.
Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.