Aktualności

Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę.

Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę.

W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

 Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy

Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez sztaby koordynujące cyberbezpieczeństwo oraz ciągłość pracy naszego banku.

 Uważaj na oszustów

Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.

  • Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku.
  • Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.
  • Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa.
  • Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.

 Wypłaty gotówki

Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy banku, a szczególnie służby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo, na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów
i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS.

Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki:

https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2022/25022022.html

Informacja dla Klientów Oddziału Banku w Kocku

Szanowni Klienci!


W związku z wykrytym błędem skutkującym brakiem skutecznego obciążenia rachunków Klientów Oddziału Banku w Kocku, którzy wykonali transakcje kartami płatniczymi (płatności w sklepach, wypłaty z bankomatu lub dokonali innych płatności) w dniach: 22 października 2021, 24 października 2021, 25 października 2021, 26 października 2021, 3 listopada 2021 , 4 listopada 2021 lub 5 listopada 2021 roku

Bank Spółdzielczy w Łukowie uprzejmie informuje, że zaległe niepobrane obciążenia po stronie „winien”, wynikające z blokad operacji kartowych, zostały zaksięgowane na rachunkach tychże Klientów w dniu 23 lutego 2022 roku.

Operacja zaksięgowania zaległych blokad kartowych jest zgodna z wykonanymi operacjami Klientów w wyżej wymienionych terminach.

 

Za zaistniałą sytuację bardzo Państwa przepraszamy.

Zarząd

Banku Spółdzielczego w Łukowie.

Harmonogram Zebrań Grup Członkowskich w 2022r.

Harmonogram Zebrań Grup Członkowskich w 2022r.

 

Zarząd Banku Spółdzielczego w Łukowie zawiadamia Członków Banku, mieszkańców:

 

  • Miasta, Gminy Łuków i innych miejscowości (spoza Miasta i Gminy Łuków, Miasta i Gminy Stoczek Łukowski, Miasta/Gminy Kock i Gminy Jeziorzany, Gminy Stanin)                  
  • Miasta, Gminy Kock i Jeziorzany
  • Miasta, Gminy Stoczek Łukowski
  • Gminy Stanin

 

że w dniach od 21 do 24 lutego 2022r. odbędą się Zebrania Sprawozdawczo - Wyborcze Grup Członkowskich Banku Spółdzielczego w Łukowie

Rusza proces rozliczenia i umorzenia subwencji dla mikrofirm w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

Polski Fundusz Rozwoju (PFR) rozpoczyna proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla mikrofirm w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia.

Przedsiębiorcy rozliczają subwencję za pośrednictwem bankowości elektronicznej w tym samym banku, w którym składali wniosek o udzielenie wsparcia. Będą spłacać subwencję na inny rachunek, niż w przypadku Tarczy Finansowej PFR 1.0, a formularze wniosków nie będą zawierać wstępnej propozycji rozliczenia.

Rozliczenia Tarczy 2.0 dla mikrofirm będą odbywać się w dwóch etapach:

  • Rozliczenia mikrofirm

od 19 stycznia do 28 lutego 2022 r. PFR udostępni w bankowości elektronicznej formularz oświadczenia o rozliczeniu dla mikrofirmy. Po upływie tego terminu formularz oświadczenia o rozliczeniu będzie niedostępny, a rozliczenie subwencji, co do zasady, niemożliwe.

  • Decyzje dotyczące umorzeń