Aktualności

Tarcza Finansowa PFR 2.0

pfr

Jeżeli prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę to możesz złożyć wniosek o bezzwrotną subwencję w ramach Programu Tarcza Finansowa PFR 2.0 w systemie bankowości elektronicznej naszego Banku. To kolejny, po Tarczy Finansowej 1.0., Program wdrażany przez Polski Fundusz Rozwoju, którego zadaniem jest wsparcie firm będących w trudnej sytuacji finansowej w związku z epidemią koronawirusa.
W przypadku dużych firm wnioski o finansowanie można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza .

500 PLUS

Szanowni klienci,

Przypominamy, że zmianie ulegają zasady składania wniosków. Do tej pory rodzice dzieci, którzy już pobierali świadczenie 500 plus nie musieli składać wniosków na kolejny okres świadczeniowy, ponieważ raz złożony wniosek był automatycznie odnawiany.

NOWE PRZEPISY WSKAZUJĄ, ŻE PRAWO DO POBIERANIA ŚWIADCZENIA 500 PLUS W 2021 ROKU JEST USTALANE NA CZAS OD 1 CZERWCA 2021 DO 1 MAJA 2022 ROKU.

Oznacza to, że aby otrzymać świadczenie w nowym okresie świadczeniowym trzeba złożyć nowy wniosek. W związku z tym, w przypadku kiedy wniosek składany jest drogą elektroniczną, dostępne są do wyboru dwa okresy świadczeniowe:

VOICE PHISHING

25e206e6e2ab4e283779f499fe843898 

Departament Bezpieczeństwa Banku BPS informuje, iż w ostatnim czasie zanotowano próby wyłudzenia danych poprzez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS. Możliwe jest to dzięki technice zwanej spoofingowi. Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się pod dowolny numer telefonu - w tym Infolinię Banku. Nie jest to związane z jakimkolwiek przełamaniem systemów bezpieczeństwa po stronie Banku.

Schemat działania przestępców:

· przestępcy dzwonią do klienta banku spółdzielczego z numeru Infolinii Banku tj. 801 321 456 lub 86 215 50 00;

· osoba dzwoniąca posiada ukraiński akcent i przedstawia się jako pracownik Banku;

· prawdopodobnie oszust będzie znał imię i nazwisko klienta, a może nawet jego adres, który znajdzie w Internecie;

· rozmowa będzie dotyczyła zablokowania przelewu wykonanego przez klienta lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać klienta do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem klienta;

· osoba dzwoniąca może także próbować wyłudzić dane do logowania do bankowości internetowej lub dane odnośnie karty płatniczej;

· podanie danych wrażliwych lub zainstalowanie ww. aplikacji może prowadzić do utraty środków z rachunku.

Ogłoszenie o Pracę

Informatyk

Zadania:

-  Nadzór nad sprzętem i komunikacją w sieci mający zapewnić ciągłość pracy, w tym: gromadzenie, przekazywanie i wykorzystywanie informacji.

-  Obsługa systemów bankowych, w tym: instalacja, konfiguracja i aktualizacja systemów, urządzeń, oprogramowania używanego w Placówkach Banku i współpraca z dostawcami

-  Wprowadzanie nowych rozwiązań informatycznych i zapewnienie wsparcia Pracownikom Banku i jego Placówek

-  Wsparcie w zakresie bankowości elektronicznej Klienta indywidualnego i biznesowego

-  Zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników

-  Tworzenie ulotek reklamowych, grafik na potrzeby social media

-  Prowadzenie strony internetowej oraz strony Facebook

Oczekiwania:

Kompunikat

SZANOWNI KLIENCI Bank Spółdzielczy w Łukowie uprzejmie informuje, że od dnia 01 czerwca 2021r. nastąpi zmiana oprocentowania rachunków bankowych w Banku Spółdzielczym w Łukowie. W przypadku niezaakceptowania proponowanych zmian Klienci mają prawo złożenia wypowiedzenia umowy dotyczącej prowadzenia rachunków zgodnie z trybem w niej określonym. Brak sprzeciwu wobec powyższych zmian do dnia wejścia ich w życie traktowany będzie jako ich akceptacja.

Ta strona używa plików cookies.
Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.