Aktualności
Zarząd Banku Spółdzielczego w Łukowie
zawiadamia, że dnia 9 marca 2022r.o godzinie 15 30
odbędzie się
w Hotelu Restauracji President ul. Piłsudskiego 19 Kock
PONOWNE ZEBRANIE
SPRAWOZDAWCZO – WYBORCZE
GRUPY CZŁONKOWSKIEJ
w skład której wchodzą Członkowie Banku zamieszkali na terenie Miasta/Gminy Kock i Gminy Jeziorzany
Proponowany porządek Zebrania Grup Członkowskich
- Otwarcie Zebrania;
- Wybór Przewodniczącego i Sekretarza Zebrania
- Przedstawienie Porządku obrad i Regulaminu Zebrania Grupy Członkowskiej
- Przyjęcie Porządku obrad i Regulaminu obrad Zebrania;
- Informacja wyjaśniająca ponowne zebranie Grupy Członkowskiej;
- Przedstawienie sprawozdania Zarządu z działalności Banku za 2021 r.;
- Przedstawienie sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej w 2021 r.;
- Przedstawienie kierunków działania Banku na 2022rok
- Informacja Zarządu o realizacji wniosków i uchwał z Nadzwyczajnego Zebrania Przedstawicieli i Zebrań Grup Członkowskich;
- Informacja Zarządu w zakresie spraw, które będą przedmiotem obrad najbliższego Zebrania Przedstawicieli;
- Wybór:
- Komisji Uchwał i Wniosków
- Komisji Skrutacyjnej
- Przedstawicieli na Zebranie Przedstawicieli Członków Banku Spółdzielczego w Łukowie;
- Dyskusja, zgłaszanie opinii i wniosków pod adresem Zarządu, Rady Nadzorczej i Zebrania Przedstawicieli oraz wyrażenie opinii dotyczących działalności Banku.
- Ocena wywiązywania się członków Grupy Członkowskiej z obowiązków wobec Banku w 2021 r. oraz ocena jednostek organizacyjnych Banku działających w 2021 r. na terenie objętym zakresem działania Grupy Członkowskiej.
- Zgłoszenie wniosków i postulatów
- Przyjęcie protokołu Komisji Skrutacyjnej
- Przyjęcie protokołu Komisji Uchwał i Wniosków
- Sprawy różne
- Zamknięcie obrad.
Zarząd Banku zaprasza członków Banku Spółdzielczego w Łukowie do udziału w Zebraniu Grupy Członkowskiej.
W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z odrzuceniem płatności przez bank z / do ww. krajów.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z zapowiedziami, sankcje nakładane przez Unię Europejską, Stany Zjednoczone, inne organizacje międzynarodowe oraz przez poszczególne kraje, w zależności od rozwoju sytuacji, mogą podlegać dalszym rozszerzeniom.
Przykłady sankcji znajdą Państwo m.in. tutaj: https://www.sanctionsmap.eu/#/main
Wojna, która toczy się u naszych ukraińskich sąsiadów, wywołuje w nas chęć niesienia pomocy. Prawie każdy z nas zna kogoś z Ukrainy. Dlatego w tym szczególnym czasie nie chcemy pozostawać obojętni.
Razem dla Ukrainy
Nasz Bank dołącza do akcji pomocowej uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK)
i BLIK.
W imieniu Narodowego Banku Ukrainy (NBU) BGK otworzył specjalne konto, z którego środki trafią bezpośrednio do Narodowego Banku Ukrainy i zostaną przeznaczone na działania najpotrzebniejsze
w miejscach bezpośrednio dotkniętych wojną.
Konto jest ogólnodostępne, każdy może dokonać wpłaty. Możecie Państwo dzielić się numerem konta
z rodziną, przyjaciółmi i znajomymi. Aby jeszcze bardziej ułatwić pomoc, w najbliższych dniach BLIK uruchomi możliwość wpłat na to konto także poprzez system BLIK.
Jak wpłacić pieniądze?
Środki należy wpłacać na numer rachunku: 91 1130 0007 0080 2394 3520 0002
Tytuł przelewu: Wsparcie dla Ukrainy
Odbiorca przelewu: Narodowy Bank Ukrainy
Wpłat na konto należy dokonywać w złotych polskich.
Każdy gest pomocy jest teraz ważny. Pamiętajmy o naszych sąsiadach!
Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę.
W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy
Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez sztaby koordynujące cyberbezpieczeństwo oraz ciągłość pracy naszego banku.
Uważaj na oszustów
Miejmy świadomość, że obecna sytuacja geopolityczna to czas zwiększonej aktywności cyberoszustów. Pamiętaj, żeby zachować czujność i stosować się do zasad bezpieczeństwa, zarówno podczas korzystania z bankowości elektronicznej, jak i wykonywania zakupów w Internecie.
- Nie podawaj nikomu swoich danych do bankowości internetowej, nawet jeśli osoba, z którą rozmawiasz przedstawia się jako pracownik banku.
- Nie klikaj w linki w SMS-ach i mailach informujących o rzekomych niedopłatach za rachunki, przesyłki kurierskie czy podatki.
- Czytaj na bieżąco nasze komunikaty bezpieczeństwa.
- Z rozwagą i należytą ostrożnością podchodź do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe. Zanim w coś uwierzysz, sprawdź, czy źródło informacji jest wiarygodne.
Wypłaty gotówki
Apelujemy o racjonalne zachowanie. Pracownicy banku, a szczególnie służby odpowiedzialne za cyberbezpieczeństwo, na bieżąco monitorują sytuację. Twoje pieniądze są w naszym banku bezpieczne i cały czas możesz płacić bezgotówkowo, np. za pomocą karty. Zaopatrzenie naszych oddziałów
i bankomatów w gotówkę na bieżąco koordynujemy z Narodowym Bankiem Polskim. Realizujemy wszystkie procedury obowiązujące w ramach Zrzeszenia BPS.
Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego w sprawie dostępności gotówki:
https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosci_2022/25022022.html